Saturday, March 29, 2014

Kenapa Perlukan Perubahan..

Hanya perlukan perubahan yang kecil.. ada pepatah menyebut, If You Change Nothing, Nothing Will Change.. so change something.. Like.. emm apa2 ar yang patut ditukarkan..

Azam Bulan April 2014 "Aku Akan Rajin Menulis".. nampak perubahan tu kecil sangat kan.. maksudnya sebelum ni aku memeng kurang suka menulis.. bukannya tiada apa yg perlu dituliskan.. ada, cuma MALAS.. so aku nak tukarkan MALAS tu kepada RAJIN.. "You Change are Important Meetings You Scheduled With Yourself, Bossed Don't Cancel".. hahaha kena kat Bossed aku..

Ini semua angkara iR Mr Faiz Said ar ni.. seorang sahabat yg bg aku semangat tuk menulis.. dia kata "Tulis jek apa ko rasa nak tulis".. so aku cuba utk buktikan..


Sememjak akhir-akhir ni aku dah tiada hujung minggu.. ehh mcm mana tu.. bekerja 24/7.. kerja office, kerja rumah & kerja luar.. haa kan 24/7.. non-stop.. tidur pun kerja juga.. kerja paling hebat.. kalau tak setuju, cuba dulu baru tahu kerja tidur tu hebat atau tak.. nanti aku cerita pasal tidur ni kat entry lain ye..




1 comment: