Wednesday, April 12, 2017

Sarapan Untuk Terus Hidup Sihat

Sarapan apa pagi ni..? Aku balik dr kerja semalam dah order kat wife nak sarapan apa pagi hari ni.. Alhamdulillah, masakan wife aku memang terbaik di alam semesta.. Pasta kegemaran aku, kalau dapat makan pasta hari-hari pun aku tak kisah.. hahahah sebab aku suka pasta..


Ringkas jek pasta wife aku masak ni, main campak-campak jek bahan apa yang ada kat dalam peti ais tu.. Rupa pasta tak penting, yang penting rasa.. Kalau nak tahu bahan-bahannya, aku tak boleh nak cerita ar, sebab yang aku tahu makan jek.. heee


Sarapan sangat penting untuk teruskan kehidupan, jangan lengahkan sarapan pagi ye kawan-kawan.. Alhamdulillah aku dah kenyang dah, sekarang masanya untuk aku mula bekerja.. Tapi sebelum tu ambil mood dulu update blog..

Macam biasa, jangan lupa untuk terus makan makanan sihat.. Makanan paling sihat aku adalah Supplement Shaklee.. 


Siapa tahu apa nama vitamin-vitamin yang aku makan ni..? Yang pastinya Vitamin ni made by Shaklee..

Selamat Sarapan Pagi Semua..

No comments:

Post a Comment